Cross-fit

Takket være Malin og Rolf, så har jeg fått en ny trenings dag i uka. Crossfit er noe som er nytt for meg i år.  Det er en kombinasjon av flere  øvelser blandet inn i en økt.

Screen Shot 2013-05-10 at 02.52.28 Trener varierte muskel grupper, noe som gjør at økten blir tung, varierende og artig. I tilleg til dette, så gjør vi økten på intervaller.  Kjører 45 sekunder med max innsats og 15 sekunders hvile. I denne sekvensen kjører vi 12 øvlser. Tilsammen blir det en del minutter når vi ganger dette med 4 runder! Etter 12 øvelser, tar vi en pause på 3 min.

Crossfit er en øvelse jeg ser på som ypperlig. Dette er noe hvem som helst kan gjøre.

Trenger du motivasjon,  så trenger du bare å stille deg selv et spørsmål:   “Har jeg 1 time av dagen min til dette? ”  Ehhh.. Greier du å svare ærlig på spørsmålet, så har du svaret ditt!

Screen Shot 2013-05-10 at 02.23.04

 

 

Sjekk ut video fra  økten!

Heng deg på, hver Søndag 🙂

Leave a Reply

